sunnuntai 1. marraskuuta 2015

Ystävät

Nyt ollaan virallisesti päästy kolmekybäseksi! No miltä se sitten tuntuu? Törkeän hyvältä!

Lauantaina heräsin syntymäpäiväni aamuun ja nautin rauhassa aamiaista ilman kiirettä vaikkakin touhuamista oli edessä, mutta se sai odottaa vielä hetken.
Olin kutsunut muutaman ystäväni illalla kilistelemään päivääni, mutta muuta ei ollut tiedossa. 

Aamupäivä meni kokkaillessa ja siivoillessa. Tein ensimmäistä kertaa raakakakkua Vilma P.:n ohjeen innoittamana - lime-mansikkaraakakakku -Vitsi se oli helppo ja mielettömän hyvää! (Vierailtakin tuli positiivisia kommentteja.) Koristeluun täytyy ens kerralla vähän panostaa enempi.



Kokeilin myös itsetehtyjä suolakeksejä sekä tein banaanileipää. Kaikki maidottomia ja gluteenittomia.

Mieheni on mitä parhain ostamaan lahjoja ja tänä vuonnakaan en joutunut pettymään, nimittäin - tästä oon uneksinut jo monta vuotta!



Lisäksi hän oli varannut meille pöydän yhdestä lempiravintolasta - Bar Teoksesta ja sinne oltiin suuntaamassa ennen kun mun leidit saapuvat.

Bar Teos toteutti jälleen lupauksensa! Syötiin tapas menu muutamilla extroilla, nam!


Kotiin tultaessa mut yllätettiin sitten ihan täysin - mun ystävät olivat jo meillä, pöytä täynnä herkkuja, koristeet ja kaikki - vaan mua varten <3 Love my man! 
Vuosien saatossa oon huomannut kuinka oikeita ystäviä on vain muutama, mutta sitäkin tärkeämpiä - ei määrä vaan laatu! 
Sain aivan mielettömiä lahjoja ja kaikkein ihaninta oli olla mun tärkeimpien ihmisten ympäröimänä. 

KIITOS <3

Tästä on hyvä jatkaa kohti uusia seikkailuita!

Jenna








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!