tiistai 17. helmikuuta 2015

Lepopäivä & viikkorytmitystä

Maanantait pyrin pyhittämään lepopäiviksi, koska se on ainoa päivä, jolloin se on mahdollista - olla tekemättä mitään!

Treenit sijoittuu pääosin viikolla seuraavasti:

Maanantai - Lepopäivä
Tiistai - Sali
Keskiviikko - Sali
Torstai - Omat ryhmäliikuntatunnit
Perjantai - Sali & omat ryhmäliikuntatunnit
Lauantai - Sali
Sunnuntai - Sali & Yin Yoga

Lisäksi työn puolesta saattaa tulla ylläreitä viikkoon, jolloin ryhmäliikuntatunti napsahtaa extratreeninä johonkin kohtaan. 
Viimeisen 1,5 vuoden ajan mun aerobiset on ollut minimissään eli vain se mikä on pakollista, jotta tähän kroppaan tarttuiskin jotain luiden ympärille. 

Lepopäivänä tuntuu että jotain puuttuu päivästä - aikaa on jotenkin "liikaa!" Viime viikkoina tosin haastena on näinä päivinä ollut se, että miten ihmeessä ehdin syödä kaiken tarvittavan xD
Helpoimmaksi tässä on vain osoittautunut aamulla päivän ruokien kellottaminen päivään ja välit tulisi pysyä noin 3 tunnissa, jotta kaiken ehtii. Fakta vaan kliseisesti on: Hyvin suunniteltu on jo puoliksi tehty. 
Tosin, eilen mun pää oli illalla jälleen ilmeisesti jossain hiilaripumpulissa. Olin aikeissa syödä iltapalaa, mutta tänä aamuna huomasin että olin toistamiseen UNOHTANUT! Vaikkakin olin illalla jo lähes valmistelemassa ateriaa niin ei... siellä se jökötti jääkapiissa koskemattomana! Muistankohan kohta enää omaa nimeäni?!

Aamun tankkaukset - Good morning!


Muistakaa levätä treenien välissä niin kroppa jaksaa kehittyä ;) Ja syödä riittävästi, jotta poweria riittää.

Aurinkoista tiistaita ja keväistä energiaa päivään! Mä lähden salille lompsis ;)

Jenna



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!